Tisdag!

11.22

Vaknade för ett tag sen.. trött trött trött... sjukt va mycke vi börjat sova helt plötsligt!
Bexet sover fortfarande!! HON SNARKAR!!!!!

/P

12:05

Okej..grejen är den att jag tror vi ska reda ut en sak..
Det här är inte en intressant blogg.. så ni behöver inte påpeka det! haha
Men vadå, alla har en blogg och skriver om vad dom har på sig, vad dom ätit och vad dom såg på väg till jobbet..
Klart som fan vi oxå måste ha en då!! :o
Men det är ironiskt hur sjukt ointressant det kan vara att läsa vad nån har gjort..
och att vi inte har nått liv borde inte göra saken bättre..
För det känns ofta som att vi inte gör nått vettigt men ändå lyckas vi ha fullt upp nästan hela tiden ju!
Vafan..släng in två impulsiva tjejer med en hettsig liten york i en överfylld liten 1a på 24kvadrat!
Klart som fan att det händer grejer!! ;)

Det här kan bli den mest intressanta blogg ni någonsin följt!!!

BAH!!

/P

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

jag gillar bannern för horoskop på sidan, "DU TROR INTE ATT DET ÄR SANT!!!", jag klickade på den och konstaterade 'nej det gör jag inte'.

2009-03-31 @ 12:27:22
Postat av: Pauo

Kristoffer är lite knasig tror jag!

2009-03-31 @ 19:46:20
Postat av: Nickis

Min blogg är ju så jälva mkt bättre måste jag ju påpeka

2009-03-31 @ 21:06:12
URL: http://hagalundsgatan.blogg.se/
Postat av: pauo

jag får följa den oxå! :D

2009-04-01 @ 00:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0