Trollskor

15:52

Hänger på trollskor och käkar bullar..
Bex sitter på dass och lägger en korv..


Det är är lika kul varje gång det kommer in en engelsktalande kund och Bex ska hjälpa dom..
Engelskan är på topp och hon måste haft riktigt bra betyg i skolan!

Kunden frågar om det finns fler storlekar än dom som står framme...på engelska då..
Bex svarar knaggligt..
"eeeeehm..noo.. there are all ööh..the sizes .. we have!"

Det gjorde min dag!!

/P


16:00

Dött dött dött.. iiiinga kunder!
Men vi överlever.. Bex roar mej med att dansa som lena ph! (bild kommer!)

/P


Kommentarer
Postat av: Anonym

DET INGEN LEKSTUGAAAAAA!!! NI MÅSTE TA JOBBET PÅ FULLASTE ALLVAR!!! JAAAG BRYTER IHOOOOOOOOP

2009-03-25 @ 16:23:40
Postat av: Pauo

Skäärpning! kom och lek med oss ist!

2009-03-25 @ 16:26:00
Postat av: MPNSTER

Ännu en gång bevisar ni vilka oansvariga kids ni är!

Arbete skall tas på fullaste allvar, ni kan fråga mig om ni behöver rådgivning kring detta.



Bra att ni äntligen skrivit något. Förhoppningen är att detta blir en aktiv och rolig blogg - om så inte blir fallet kommer repressalier delas ut i form av njurslag.

2009-03-25 @ 16:29:09
Postat av: becks

sug kuk måns :D

2009-03-25 @ 16:35:54
Postat av: Pauo

Klart den kommer bli intressant!

Vårt liv är så jävla intressant så de kommer alltid finnas nått kul att läsa juh!

2009-03-25 @ 16:37:10
Postat av: MPNZ

Av någon oförklarlig anledning försvann min tidigare kommentar. Det gör mig givetvis lite oroad och ledsen. Jag menar, all BS jag tänkt att droppa här måste ju förevigas på The Internetz.



Nåväl, åter till kommentaren gällande inlägget ni publicerat.



Ni bevisar återigen vilka oansvariga kids ni är. Förstår ni inte att arbete måste tas på största möjliga allvar? Fritidssysslor får ni ta någon annanstans. Vill ni ha tips och råd kring att sköta sitt arbete föreslår jag att ni kontaktar mig så fort som möjligt (ni bör ha numret).



Hoppas att denna blogg kommer sprudla av liv och välmående så att ni kan underhålla mig på jobbet. - Om så inte blir fallet kommer repressalier i form av njurslag utdelas till ansvariga. Frågor på detta?



(:D)

2009-03-25 @ 16:37:11
Postat av: Anonym

Asså sheeeit vilken omogen blogg. Dags att växa upp små flickor?

2009-03-25 @ 16:48:53
Postat av: Raz

Östgötar och det där med Engelska... Det är ungefär som att försöka para en blyg gräsand med en lite för ivrig Gorilla.

2009-03-25 @ 17:44:02
Postat av: Pauo

HAHAHAHHAHA!! sjukt kul ralle!

2009-03-27 @ 10:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0