Söndag!

Vi vaknade i rätt lagom tid för att inte sova bort hela dagen och solen sken faktiskt! :)
Var inte bakis men gaaalet hungrig!
Tog med mej Dan och kryckorna ner till konsum och köpte mjölk, kakor och rostbröd..
Efter en frukost/lunch bestående av tomat & basilika soppa, rostat bröd och oboy(?!) och en snabb dusch hämtade Martin upp oss för en utflykt till Barkarby!
Vi åkte lite för långt och hamnade i Märsta ist och fick vända.. Under tiden hann Mani komma ikapp oss och mötte oss på IKEA..
Kollade lite hyllor och annat kraffs men beslutade mej för att det inte var rätt läge att lägga pengar på sånt nu eftersom jag varken har mått och dessutom ska till Emmaboda!
Det är klart nu! Måns bokade biljetter åt mej igår så nu är det slutvelat!
Varför inte lixom?!
Det kommer bli galet kul och jag är verkligen taggad!

Har kollat upp mina busstider nu och fixat bytet i växjö!
Så här ser min resa ut:

28/7 Dit
8:05 Stockholm C - 13:10 Jönköping stn
13:30 Jönköping stn - 15:15 Växjö
15:46 Växjö - 16:21 Emmaboda

2/8 Hem
(13:40 Emmaboda - 14:12 Växjö)
15:40 Emmaboda - 16:12 Växjö
16:40 Växjö - 18:25 Jönköping stn
20:00 Jönköping stn - 23:55 Stockholm C

Det kommer bli galet kul tror jag! :)

Annars har helgen varit rätt skön..med både inget och allt att göra!
Fredag var soft häng hos Kakan och Anna kom förbi! :)
Igår satt vi i Rålis och umgicks! Riktigt trevligt med sällskap av Anna och hennes kompis Mimmi..
Och Daniel (Åberg) var oxå med! Det var verkligen länge sen jag träffade honom så det var riktigt kul!
Efter lite splittring hamnade vi på Theos ett tag och sen hemgång!
Vädret har ju varit helt okej och jag hoppas verkligen det håller i sej till nästa vecka!

Nu sitter vi hos Mani som leker med sin nya kamera.. Martin hittade en katt-kudde på IKEA som han ska ge sin mor och jag köpte några skålar och örngott.. Dan lekte assistent och bar mina saker snällt medan jag hoppa fram med kryckorna!
Sjukt frustrerande att känna sej så handikappad hela tiden..men då är det ju tur att man har en snäll pojkvän som Dan..
Nu ska jag sällskapa med dom andra framför tvn!

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0