NORRKÖPING .. BOOYAH !

ja helgen består av norrköping och åter norrköping.
:]
fast morgondagen är ej ännu kommen så idag består dagen av tvättning och jobb.
ganska trevligt, en lugn dag vi alla behöver ibland :]

man borde skaffa en videobloggg eller något om man nu ändå ska ha blogg.
ibland är det jobbigt att skriva o vem vill inte se sig själv prata hela tiden ?
:D

Nej, klä på sig kläder och gå ut i solen innan celibaten börjar.

/b

TJOCK NAJS säger jag bara.. TJOCKT najs!! ;)
Och ikväll blire Tvättstugefest!! Sjukt hur taggade alla är på att vi ska ha tvättstugan lixom! haha
Men de blir najs! Synd att den är så liten bara..

Rena kläder FTW!!

/P

Kommentarer
Postat av: Pauo

Du är så duktig min kära kombo! :) Imorrn åker vi och det kommer bli fett fett fett!!

2009-04-02 @ 13:46:42
Postat av: Linda

Weei tvättstuga!! kan inte bli roligare.. och jag hjälper till.. lite..



Okej visst va min kommentar kul? hihi

2009-04-02 @ 17:51:11
Postat av: Linda

uppdatera meeeeeeer då, annars är de ju inge kuL!

2009-04-06 @ 13:04:26
Postat av: crackfreak

Så hur länge varade bloggeran?

3 2 1 boom

2009-04-06 @ 21:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0