08.58

Har varit vaken sen typ halv 7..  Vaknade och kunde inte somna om..
När jag precis lyckas slummra till så ringer det på dörren?!
Nojig som jag är smyger jag upp och kikar i titthålet.. Ser inte vem det är.. Jag väntar ju inget besök, så jag haspar ljudlöst och är på väg tillbaka till sängen..
Då ringer det på mobilen!!

Det visar sej att det bara är lilla mamma som står utanför dörren klockan halv 9 på morgonen med en påse frukt och grönsaker till mej.. :) Hon berättar att fastighetsskötaren och hyresvärlden står ute i hissen och har påpekat att det är massa ristningar i den.. Eftersom jag är yngst i trappuppgången så tycker dom att det verkar mest troligt att det är någon av mina kompisar som gjort det!
Vi bor på våning 1?! Varför skulle mina vänner åka hiss? Och om dom nångång gör det så har jag jätte svårt att tänka mej att dom skulle göra ngt sånt..
Om jag nu har fel och någon känner sej skyldig..så SLUTA GENAST!
Dom anklagar inte mej men forstätter det så lär dom ju göra lite större sak av det..det är ändå en rätt gammal och fin hiss!
Jag känner själv att jag vet andra i huset som har vänner som lika gärna skulle ha gjort det..och som dessutom åker hiss..
Men jag är ju yngst.. jag förstår att det verkar mest logiskt för dom och speciellt eftersom dom inte bor här och ser vilka andra (förutom oss hyresgäster) som kommer och går..Men frågan är om jag alltid kommer va först på listan när det blir nått problem..? Jag tycker ändå inte att jag är värst.. jag lider inte av grannarnas väsnande.. men om någon gör det..kommer jag få skit för det oxå?

Det återstår väl att se.. men ja, INGET MER RISTANDE! Sjukt onödigt!

Nu ska jag ligga i sängen en timme till! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0