Nattsnack!

Jag kan inte sova.. Dan sover redan och ska upp och jobba och det finns inget att göra..
Så messade Fiia och ville ringa så jag tog min filt och gick ut och satte mej på trappan i mina pjamasbyxor..
Pjamasbyxor har för övrigt blivit min nya grej..det är verkligen gaaalet najs att komma hem och dra på sej dom...
Ibland är jag tom så lat att jag inte orkar ta av mej dom och har dom under när jag bara ska ut en snabbis.. :)
Men att sova i dom går inte.. jag tycker bara det känns obekvämt och måste ta av mej dom!

Men okej.. Fiia ringde.. Hon undrade om jag kunde följa med henne, Nina och Ellen imorrn och hjälpa till på ett bröllop.
Dom ska servera där och nu behövs det en barnvakt oxå.. Det är väl bra med en extra slant!
Jag måste erkänna att jag känner mej lite nervös över det eftersom det är ute på en ö utanför nortälje så man kommer ju inte där ifrån förrän dagen efter. Men det blir kul.. För efter vi har jobbat så ska vi tydligen gå till nån mysig liten krog där ute och umgås..sen sover vi kvar och får skjuts över med båt på lördag förmiddag..
Men sen sitter jag barnvakt på lördag kväll oxå.. Hoppas bara jag får lite tid att slappna av på där emellan!

Jag och Linda hade bestämt att jag skulle följa med henne på stan imorrn och hitta ett par jeans..Men hon förstår nog..
Känns lite tråkigt dock eftersom det var ett tag sen vi gjorde ngt bara hon och jag.. Men det får vi ändra på!

Så..då var fredagen planerad och nästan hela lördagen..men 21.30/22.00 är jag klar på lördag och känner att ngt borde göras.. Får se hur mycket jag orkar förstås..men nått kanske?

Annars har jag varit hos måns och ätit sushi och bakat kakor med honom.. Kul att umgås..de blir inte så ofta längre..
Men nu ska jag försöka sova igen..ska upp tidigt och fixa massa!

Nattinatt!

Fint hemmagjord sushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0