silikon ?

asså, det händer inte mycket för tillfället på sandelsgatan.
jag sitter o lyssnar på sjuukt gamla techno låtar. du vet technorocker o sånt skit :D
det är rolit.
Pauo är barnvakt hon, ni vet åt sådär små snoriga dvärgar. bläääää

men det jag tänkte på iaf var, äre någon som kommer ihåg programmet silikon, jag kommer ihåg att jag kollade på det och det var tjockt nice men vad handlade det om ?
fan jag har ingen aning.



Ångra aldrig något,
lär dig av dina misstag


se det goda du själv har
och sluta jämföra med andra
du är unik

/ poesi B



Kommentarer
Postat av: Knogjärnsgussen

Det va väl med gry forssell som va programledare med någon annan.. va d inte typ mode o sånt shit? :S hade gäster ibland och sånt tror jag... =)

2009-03-26 @ 21:58:07
Postat av: Anonym

Stiltje i etern fo helvede

2009-03-27 @ 10:06:46
Postat av: kakan

jag minns silikooon! d va asnajs ju!! när de intervjuade nån så satt de typ 5 cm ifrån den å stönade i deras öron medans de prata om typ sex..HAH! take it back!

2009-03-27 @ 23:11:49
Postat av: becks

ajuste de. det hade jag totalt glömt bort fasen.

Haha

det var ganska roligt ju :D

2009-03-28 @ 23:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0