Full Rulle!

Jaa..det känns som jag gör saker hela tiden..
Igår gick jag och mamma en långpromenad på djurgårn.. Det var jätte skönt!
Mysigt att gå längst vattnet och prata om allt mellan himmel och jord!
Vi satt på en bänk vid djurgårdsbrunn och åt glass i solen och tittade på folket som gick förbi..
En riktigt givande dag..

Idag lämnade jag in lite papper, gick förbi morfar och handlade lite åt honom.. satt och pratade en stund och lyssnade på hans historier om gamla sockholm! Jätte intressant!
Sen gick jag hem, hann se Dans fina ansikte en stund och sätta igång tvätten innan jag gick upp till mamma och åt middag med henne och Farmor..
Jätte mysigt..förutom att maten var galet god så var det riktigt kul att träffa farmor.. Det var ju ett tag sen jag gjorde det så det var uppskattat!

Nu är tvätten helt klar och ligger fint vikt i garderoben, sängen är bäddad med nytvättade lakan och Dan är nyduschad! MYSIGT!
Har skrivit en lista på allt jag måste hinna imorrn och vad som ska packas.. Är galet peppad och så där lagom innanfestivalstressad! Ska lägga mej strax för att gå upp tidigt och åka hem till filippa.. byta väska, bränna skivor, peppa och längta! Jag och Kakan åker över med lite saker till henne sen så det inte blir så jobbigt på torsdag morgon när vi åker! :)

ÖLAND ROOTS snaaaart!! :)

Nu ska jag sätta mej i soffan med min kära pojkvän och kolla på nån hemsk serie, sen sova!
Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0