Knocked Up

Trött trött trött.. Har sovit galet dåligt inatt..
Gick och la mej med världens ångest och höll Daniel vaken med min gråt..
Fattar det inte..Oron lämnar mej inte och jag kan inte stilla den på något sätt..
Lugnade mej iaf tillstlut och somnade sakta sakta..
Man tycker ju att det skulle va svalt och skönt med tanke på vädret..
men jag har vaknat helt blöt av svett flera gånger och när jag tagit av mej täcket så har jag frysit ist!

Orkade inte gå upp när klockan ringde utan ställde om den 3 gånger innan jag tvingade mej ur sängen!
Hittade inga kläder som kändes okej och inget att äta.. typiskt! Haha..
Gick förbi mamma och sa hej och sen köpte jag tidningen till morfar..
På vägen pratade jag med Malin som sa att dom tänkte åka till IKEA ist eftersom det regnar..
Det finns ju ändå inget jag kan göra med barnen i huset nu när dom renoverar så jag ska hjälpa dom imorrn ist.
Drack min sleven latte hos morfar och gick hem igen..
Ska tillbaka kl 15 och följa med honom till läkaren.

Tänkte börja städa lite.. Men kommer inte igång..
Kokade ägg och åt nyss.. brukar tycka att det är gott..men det var riktigt ÄCKLIGT! hmf!

Pratade med Kakan som var på väg till jobbet..
Vi ska ses senare ikväll och planera lite inför Öland..
Egentligen finns det kanske inget att planera (vi åker ju dit varje år), men peppa lite måste man ju göra!
Jag längtar så otroligt mycket! Det gör man ju redan sista dagen..men ju närmre man kommer desto mer längtar man!
Det är tradition att åka dit och sommaren skulle inte vara nått att se fram emot om det inte vore för Öland Roots!
Det är synd att endel verkar åka dit bara för att åka på festival och för att det är billigt..
För den här festivalen handlar om stämning och musiken som spelas där..
Man åker inte dit för att drägga och störa..även om det självklart förekommer eftersom det är festival..hah
Men allt sånt skulle kännas mer personligt och man har mer respekt för varann här än på andra festivaler tycker jag!
Det är en så speciell stämning här och platsen är underbar!
JAG LÄNGTAR!!

Nu ska jag nog diska lite.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0