Det första!

Hej hopp!
Tänkte att jag och bexet borde ha varsin egen del oxå..där man själv kan kladda lite..
Jag har ju en helt egen blogg..men jag har glömt lösen till den! haha
Rätt tråkigt väder idag.. känner mej lite småsjuk och har drömt mardrömmar hela morgonen!
Jätte sjuka om nått skumt ställe och massa kompisar var med.. :/

Bex åkte till Norrköping igår.. hon stannar till på söndag..
Martin, Mani och Ralle skulle väl åka dit till helgen tror jag, så det blir bara jag och Dan kvar!
Men de kan bli kul! :D

22 till 27 juni äre Peace & Love festivalen.. och vi ska dit!
Vi ska jobba som funktionärer torsdag till lördag på den!
Innom säkerhet....Vakta ingångar! Kan bli kul!
Det var rätt spontant som vanligt det här.. Satt hos Kakan på balkongen och snackade skit..
Käkade en god lunch och njöt av solen.. ja, som faktiskt fanns då!
Så kom vi in på festivaler och jag sa att jag ville åka till P&L..
Hon bläddrade upp sitt schema och det visade sej att hon var ledig!
Vi skrev upp oss som frivilliga funkisar.. och fick svar dagen efter!
kommer bli skoj!
Bex åker oxå med! Vi väntar bara på hennes svar om vilka dagar hon ska jobba! :D

Jag ser verkigen fram emot festivalandet.. men midsommar är ju snart.. vad händer då?
Jag vet inte alls vad jag vill göra och funderar på om det verkligen MÅSTE hända nått?
Landet med midsommarsång och mys.. ?

Jaja, nu ska jag hoppa in i en dusch!

Puss


Kommentarer
Postat av: kakan

paouuusaaaan. den här bilden e grymt härlig på dig :D typ "hej, då kör vi!"

2009-06-16 @ 13:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0