Snart åker vi!!! :D

Söndag.. Imorgon åker vi! :D
Men självklart åkte jag på halsfluss igår.. Som att det inte räckte med att jag var bakis så jag ville hänga mej själv!
Midsommarafton var GALET kul! Började med mysig lunch/middag hos Ralle.. Anni och hennes kompis Linda och vovvarna kom och åt med oss.. Trevligt! Efter lite slöhäng åkte jag, Bex och Ralle till Märsta.. Mötte upp Nickis med flera på pendeln och fick skjuts från stationen ut till lokalen i skogen!
Dom hade fixat och riggat asnajs med ljusslingor, musikanläggning, midsommarstång, ljus och tunnor som bord.. bänkar att sitta på och sålde öl! Gaalet najs!
Kvällen bjöd på bra musik, vänner man inte träffat på länge, lite gråt och MASSOR med skratt!
Lyckat som fan.. Men jag fick betala ordentligt dagen efter! ;)
Mamma fyllde år så jag åt pizza med henne och kollade på sommarkrysset!

Men imorrn åker vi som sagt! VI plockar ihop lite kläder och sånt nu, lyssnar på musik och försöker få upp taggningen igen! Kakan slutar jobba kl 17.. sen kommer hon och peppar med oss..
Men både jag och bex känner oss sjuka och är trötta..Hon var redlöst full igår och jag har sovit dåligt då jag inte kunnat svälja inatt! Hoppas Kakan kan bidra med lite friskt humör! haha

Men det ska bli så jävla kul och jag längtar verkligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0