?!

Tänk att så mycket känslor får plats i en och samma kropp! Det är ju galet!
Och att ett sånt litet djur som Yama kan väcka så många!
Den underbara lilla vovven var här inatt!!!
Efter mycket om och men så vågade jag mej upp till mina föräldrar för att hämta henne..
Hon är så sööt!

Hon nosade runt lite fundersamt i lägenheten och verkade lite orolig..
Efter en stund låg hon på sängen och iaktog allt jag gjorde med ett nollställt uttryck.
Men när leksakerna kom fram så blev det fart på henne.. Underbart!
Sen låg hon bredvid mej på soffan resten av kvällen..

Gaaalet mysigt att känna hennes varma lurrviga kropp ligga mot min mage och andas..
Hennes blöta nos mot min arm och hennes lätta snarkningar..
Underbart underbar underbar!
Efter en stund blev det för varm och hon bökade sej loss och la sej nere vid fötterna!

Jag hoppas verkligen att jag tar rätt beslut i det här.. Jag vill inget heldre än att hon mår bra och trivs..
Men jag hoppas ju att hon kan göra det med mej!
Jag har ett stort val att göra och det känns verkligen jätte jobbigt.. Men jag måste!
Jag gråter bara jag tänker tanken att inte ha henne hos mej, men är ju inte säker på om hon har det bättre
hos mej än hos Gisela..
Ena stunden känner jag mej säkrare och bestämd.. men så helt plötsligt blir jag osäker..
Jag älskar henne så otroligt och kärlek kan hon få i massor..
Jag har alltid tadit mej tiden för henne och hon är ju med mej så fort det går!
Men räcker det?
Har hon det inte bättre hos dom..?
Vad får hon där som hon inte får hos mej..?
Springa ute på tomten... Men det är ju sommar..det får hon ju varje sommar,
men på vintern och när det regnar får man ju ändå tvinga ut henne!
Har dom mer tid än mej?

Shit va jag inte orkar välja!
Hon har alltid funnits med och tanken på att hon inte skulle göra det nu gör ont!
Jag älskar henne!




♥ ♥ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0