Kiss i örat!

Idag är det fredag och man borde hitta på något! Jag vill verkligen göra något och känner mej rastlös..
Men ändå är jag mentalt trött och vill inte tänka.. Har ont i foten så det är ansträngande att bara ta sej iväg..
Tror nog att jag ska åka över till Kakan ett tag och hänga med Petter och henne..
Dricka några öl och så får jag se om jag följer med dom ut eller om jag hittar på något annat..
Allt känns verkligen tråkigt.. Även om endel saker är roligare än andra så känns det som att ångesten tränger igenom det bästa ändå och man blir trött!
Jag är så jävla sugen på att åka till Emmaboda och funderar på att boka biljetter nu nu nu..
Bara dra dit och göra något som en slutkläm på sommaren!
Känns jobbigt med foten såklart, men det stoppade mej ju inte på Roots så jag borde klara det ändå!
Vet inte om jag har råd egentligen..men det kan ju va värt ändå!
Det är ju inte som att jag inte har några pengar..bara inte så "fett".. haha
Kanske inte är i klass med Öland, men det kanske kan pigga upp lite igen.. :)


Några som kommer till Emmaboda:
Familjen
Svenska akademien
Detektivbyrån
Miss Li
The Liptones
Navid Modiri & Gudarna
Syster Sol

Idag har jag suttit barnvakt.. Det gick mycket bättre med foten än vad jag trodde det skulle göra!
Jag tänkte nästan inte ens på att det gjorde ont när jag lekte med barnen!
Vi var i parken, gungade, åkte kana.. Plaskade med vatten på tomten och hoppade studsmatta hos grannen!
Dom är så underbara! Små livliga busfrön som oftast är glada! Jag har verkligen kul när jag är med dom!

Men men.. slut på gnället, nu åker jag till Kakan iaf! Puss

Kommentarer
Postat av: Kakan

sååå jävla kul att du åker te emmaboda! du kommer ha askuuul! fota massa å tänk på mig när du e där bah :D

2009-07-26 @ 14:20:31
URL: http://enbitavkakan.blogg.se/
Postat av: Pauo

Jaaaa..jag ska tänka massa på dej! om min fot tillåter så röjjer jag lite åt dej med! :D

2009-07-26 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0