Negativ!


Jag orkar inte försvara mej hela tiden och känna att jag måste ha underlag och anledning till mina känslor..
Att hela tiden känna att jag måste vara på min vakt och ha taggarna utåt för ifall jag blir påhoppad eller förlöjligad..
Det gör mej stressad och irriterad.. Har hjärtklappning och kan inte slappna av..
Jag känner mej så otroligt ensam ofta, som att det är jag mot världen!
Jag vet att jag själv har suttit mej i den här situationen och jag vet väl egentligen hur jag kan lösa den..
Men jag vill så gärna att det ska finnas en annan lösning än den jag ser.. att jag ska slippa lösa det på egen hand och att någon höll mej i handen.. Men så fungerar det ju inte!
Det är mitt problem och jag måste själv lösa det.. som med allt annat!
Men jag är så trött.. det tar på krafterna och jag vill helst bara pausa allt!

Jag vet att jag är negativ nu och sätter mej själv i hörnet.. att jag själv tagit på mej offerkoftan!
Självklart.. men det är ju inte som att jag gör det med vilja!
Jag har bara missat när valen gjordes och vipps!! - här står jag!
Det löser sej väl snart och saker blir bättre.. Men jag HATAR att vänta!



Jag saknar min hund!



Kommentarer
Postat av: Kakan

jag lovar att offerkoftan kliar oxå :/

2009-07-23 @ 23:42:29
URL: http://enbitavkakan.blogg.se/
Postat av: pauo

ja...det göör den fan! USCH!

2009-07-24 @ 13:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0