Vardag igen!

Jaha.. Då va man hemma till vardagen och ångest igen!
Jag har haft det så gaaaalet jävla kul och vill tillbaka NUNUNUNU!

Vi hade både bra och dåligt väder och det har verkligen varit blandar folk i vårt camp!
Solen dom första dagarna gjorde det badvänligt och lördagen bjöd på blixter och dunder i massor!
Jag hade oturen att stuka foten på fredagen under Babylove spelningen så Petter fick bära mej till sjuktältet!
Men med lindad fot var jag tillbaka på spelningen och jag tackar alkoholen för att det inte gjorde mer ont..
För lördag morgon var inte att leka med och foten bultade verkligen!
Men självklart hade jag lika kul för det trots att det var svårt och tog längre tid att ta sej fram..



Nu är man hemma..har varit på St Görans och röntkat och fått kryckor.. Inget brutet och inga sprickor iaf..
Måns var snäll och gjorde mej sällskap i väntan.. snällt av honom! :)
Men ledbandet är skadat och foten är blå och stor! ont ont ont!
Det är så jobbigt att ta sej runt att jag inte riktigt orkar göra något, så idag när jag lånat ut mitt busskort till Daniel har jag bara suttit hemma och haft riktigt TRÅKIGT!
Stackars Martin hade slagit sej ordentligt och hamnat på sjukan och fått sy, så jag var på väg att skutta dit men han skrevs ut innan jag hunnit komma utanför dörren!
Tur för honom såklart, skönt att komma därifrån..Men jag hade tråkigt igen..
Nu sitter jag uppe hos mina föräldrar och kollar på nått tv program om övervakningskameror och lånar internet..
Min far rör ihop lite mat.. hoppas det blir något gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0